bagolyváza

Tegnapelőtt kaptam egy levelet, melyben az állt, hogy tegnap valami jó fog velem történni, valamit az angyalok a fülembe fognak súgni.. 2010.12.14. teljesen átlagos  napnak tűnt, és teljesen hétköznapi dolgok történtek, amik valószínűleg nem is okoztak volna fennakadást, ha nem tegnap történtek volna, hanem mondjuk júliusban, vagy augusztusban, vagy akár október elején, de semmiképp se december 14én. Felkeltem hajnalba, bementem a suliba, hazajöttem, bekapcsoltam a gépem..., elmentem edzésre, hazajöttem, bekapcsoltam a gépem, kikapcsoltam, lefeküdtem aludni. Éjszaka óránként felkeltem, sétálgattam fel alá, perceken át gondolkozva ültem az ágyam szélén: Hiszek az angyalokban. Ha tényleg vannak, vajon hol ebben az üzenet? Egyáltalán üzenet e ez? De miért, MIÉRT épp most? Vagy ez is csak egy ócska angyali tréfa?...