ez van

Visszanézve a 2015-ös posztokat, nem sok pozitív volt benne. Pedig azt hittem ez lesz az én évem. Minek is írjam, hogy az év végére 2 hét alatt kétszer lettem beteg, hogy csináltam egy kis villanyszámlát, és az új év hajnalán rommá fagytam a munkahelyemen, ha a megfázós influenza nem lett volna elég.... de miért is panaszkodnék?

Ma leesett a hó... és végül úgy döntöttem, hogy nem megyek el Kelenföldig, inkább egy laza napot tartok, és hazasétáltam a boltból (hamár korábban szétfagytam, nekem már úgy is mindegy alapon...). Abban a szent minutumban el is határoztam, ha törik, ha szakad, dacolva a takonykórral és a ráfázással kocogok egy fél órát. Mire kimentem már sötétedett, de az utakat még nem sózták le, és amerre csak mentem szánkóztak a gyerekek. Ez volt 2016 első meghatározó pillanata. Minek is panaszkodjak, ha nincs igazán okom rá. Még a takarításban (=hólapátolás) se mi vagyunk a sorosak :P

No mindegy, ez van... 2016 majd az ÉN évem lesz! Feltéve, ha most nem kapok tüdőgyulladást.

https://www.youtube.com/watch?v=-KrUvg3fKTM