nem szép de új világ

[költözködési ok röviden: nemtok belépni a freeblogba (nemtom mér, biztos egyszer álmomban megváltoztattam a jelszavam, csak nemfogtam fel), ez meg kompatibilis a kgb-s mail címemmel, mert az is indamail, az indamail meg indapass, az indapass meg blog.hu]

most pedig {ágyban párnák közt} egy hosszan lassan de kellemesebben folydogáló betegség rémes jelene, és nincs vége, mert ennek sose lesz vége, soha, soha, örökké tart, és már az idegszálaimon hegedűl!!( van ilyen mondás? vagy túl kreatív vagyok? vagy?) Mindegy, az a lényeg, hogy egyre csak rosszabb és rosszabb lesz. Amikor elkezdődött csak a torkom fájt, aztán elmúlt, aztán újból jelentkezett, aztán elmúlt, aztán megint, és elment a hangom, és nincs hangom, és köpni- nyelni nemtudok. Aztán jön a folytatás, a nemtom mi, aztán éveken évtizedeken keresztűl fog gyötörni, és utána elkap egy másik influenza és meghalok..

húú de soviniszta lett...

mindegy rájöttem mér van ez, amiért a norbinak is, az a mocskos..

meg biztos elátkoztak..

meg mittomén, de azért futottam egy jó tízezret.

hát ez marhajó kezdetnek sikerült, na mindegy kombájn!

őő.. mi az a permalink? nem kell egy s?:D