miss myvip 2008/2

kis szösszenet egy bemutatkozásból és jópár kommentből:

Ami feldobja:

- Inteligens, Kedves, Müvelt, Kifinomult, Ápolt, Érdekes, új barátokat megismerni és velük lenni. - Jóképü abszolute nem macsó, nem discó cicafiú pasikkal barátkozni, akik úgy tudnak rám nézni mint egy haver, és nem nö. - Hosszú, egész napos minöségi szex. - Orális szex!

 

 

De miért hazudsz neki te is??? :O ezzel nem használsz neki..sőt.meg kell mondani, h ez nem neki való és kész. inkább sakkozzon vagy valami. ahol kevesen látják...

 

 

Hát nem is tudóm ilyen. Gyönyörű lánynak kevés kommentár és sok sok kép néző nem is tudóm hogy ménem írnak kommentárt aki megnézi képed az legalább írjon is valamit írjon én szerintem ez a jogos. Én nem nagyon ítélem meg az embereket mert minek amit magadról le írtál az szuper én szerintem ilyen nőnek mit te szerintem jó illik mellbőség és derék csípő súly és a magasság nem írom azt hogy ez a szakmám hogy kritizáljak csak ezt tanultam de nekem ez kötelező volt a suliba tanulnom csak ennyit akartam és sok sikert a továbbiakba szia Puszika

 

Ezt most komolyan gondoltad?Van egy nagyon jó plasztikai sebész ismerősöm,pont ilyen arcokat keres.Nálla te vagy az első helyen.

Szerintem ha olyan jó ismerősöd,először te jelentkezz nálla,neked nagyobb szükséged lenne rá..te se néztél még tükörbe..ájjá már le..hülye picsa

Jaja és biztos akciósan megcsinálja mivel ismerős=)

 

Szerintem tökre csúnya vagy....
Már bócs

 

Szerintem nagyon DŐGŐS vagy ! !

 

Jézus márija...XD
Elmehetnél mumusnak....:D

 

 

van barátot mert ha nincs akkor kérnék egy randit

 

szípvágy mintá rózsaszáál ! mondjuk ilyen szottyadt rozsát még nem láttam .. :S

 

hallod cinmbi a nőd mint a halálmadár :SDA:D: mit akarsz hova készül a playboyba?de azért te nyald meg neki a lücskös pinját me má kb 20n telivertékpuszicsi

 

szépség kiráj nő vagy nekm te vagy aleg szebb

 

beszarok, annyit röhögök rajta (lassan a színvonalat is ütöm az ilyen dumákkal:D)

folyt köv