komoly tervek:D

nos elég kényszeredett helyzetben érzem magam, hiszen olyan komoly tervekkel fogtam hozzá a blog írásnak, mint még soha. és viszont, mint mindig megint elkényszerülök vetni ezeket, de mit csináljon az ember, ha van 2 szabad órája egy gépterremben, és ahelyett, hogy get to shopping a jól fűtött iskolaépületben marad melegedni:D. a gépterem némileg szórakoztató jelleggel is rendelkezhet, hiszen weisz dávid és hasonló jellegű emberek is jelen vannak...

van itt egy srác, aki minimum mozgáskordinációs problémákkal rendelkezik, de néha még magában is énekel, vagy valami hasonló. ezt most teljes komolysággal írom, és tényleg semmi gúny nélkül. az egyetlen meglepő, ami rejtélyét körül derengi, hogy a minap láttam, az igen kisforgalmu buszunk felé botorkálni. és ami a vicc, hogy nem ő az első hallgatók közül, akit a buszomon láttam nemrégiben láttam a buszunkon.

Korábbiakra visszatérve, teljesítettem a 2008/2 es félévemet 100%osra kredit/kredit értelemben), ebből felbuzdulva pedig újabb terveket és célokat tűztem ki magam elé. még decemberben jelezte az egyik tanárom, hogy szívesen fogadná, ha jelentkeznék nála TDK- zni, 1 óra múlva megyek a kollegájához, hogy remélhetőleg nyélbe üssük a dolgot.  téma a régészeti gerofizika lenne, nemtudom mennyire haladja meg a képességeimet, de megpróbálok minden tőlem tellhetőt, akár valami jó is kisülhet belőle, mert mért ne:D

Következőleg, mivel általában az efféle tudományos munkák (hűűű) nyelvtudást is igényelnek, újra nyelvet tanulok. elkezdtem az angolt, aminek már nagyon itt volt az ideje, és ma volt az első órám. nagyon izgalmas volt, vagyis én nagyon izgultam, mert a csoport, amibe járok egy újrakezdő és mindenki tud valamilyen szinten (rajtam kívűl), mondjuk azt igazán de igazán nem értem, hogy miért jár valaki középfokú nyelvvizsgával újrakezdőre, de biztos meg van az oka rá:D

Tehát bedobtak a mély vízbe, de sikerült elmondanom, hogy kenyeret szoktam reggelizni, reggel 6kor felkelek,aztán reggelizem, zuhanyzom, elmegyek az iskolába utána meg vásárlok. kb 5ször elmondtam, hogy van egy öcsém, kétszer, hogy fél4 és csak a date of birth be törött bele  a bicskám:D óra végén beszéltem a tanárral, azt mondta azt hitte, hogy csak azért vagyok kicsit bizonytalan, mert nem voltam a mult órán.

egyébként meg edzek, edzek és edzek még, szal néha azért picit el is fáradok, aki pedig mindazt, amit leírtam nem tudja megérteni, azt csak sajnálni tudom

pusz