sweet autumn

Íme egy újabb lehetőség ömlengős, értelmetlen és érthetetlen önposztok olvasására! (Azaz újra írok!) Megnyugtatom a három olvasómat, hogy ma még nem tartok éves beszámolót.. csak heteset, fűszerezve a végén egy valamire való közhellyel!

Egyébként megjegyezném IMÁDOM az ŐSZT. Legfőképp az októberi, november eleji szakaszát. A színeit, a reggeli csípős hideget, és ilyenkor még a korai sötétedés se ingerel. A hetem is efféle imádatban kezdődött, spontán múzeum látogatásommal és spontán 23km-el.... és másnapra egy spontán sérüléssel, spontán szétszórtsággal és egyéb balszerencsével. Szóval hirtelen váltással jóbol jó szar kedvem lett. Enyhén aggódva a térdfájásom miatt, ami azért se volt szerencsés mert  neveztünk a vasárnapi maratonváltóra. Végül pihentettem mielőtt az ördögöt a falra festettem volna, és bizakodtam... sikerrel! 

A szombat reggel egy rövid átmozgatással kezdtem a Népszigeten, és némileg aggódva de bizakodva vártam ezután a vasárnapi re-debütálást. Aztán ellátogattunk az Új Gödör Klubba. Ismerkedtünk a környezetvédelemmel kicsit más megközelítéssel és túrtam magamnak egy hegedülő baglyos pólót, amíg egy régire űrtechnológiával nyuszit nyomtattam. Este egy kis baráti összejövetel következett, fűszerezve egy esőben megázással hazafele (megjegyzem voltak vörös lidércek!). Majd elkövetkezett a félelmetes vasárnap. A rajt előtti  Hősök terén való megkésett csapattalálkozónk és fotózkodásunk után irányba is vettem a váltópontomat eme gyönyörű ködbe burkolózott reggelen. Ami a futásomat illeti, nem számítottam jobbra, tehát elégedett voltam, leszámítva azt a 3 km-t amikor azért elkezdtem érezni a lábam és belassultam. Amúgy az idei pályáról röviden annyit, hogy tele volt fordítóval és eléggé hullámzó volt így a terep is: hídra fel, hídról le, rakpartra le, rakpartra fel, fordító, rakpartra le, rakpartra fel...) Ez nem tett jót a lábamnak. Talán jövőre jobb lesz, talán jövőre az egészet lefutom:).

Összegzés helyett pedig álljon itt a mai közhely: Senki se tűnik el örökre, mert egyszer úgyis előkerül! 

A posztot pedig egy egomán önfotóval végzem, ami van vagy 10 éves..

Sep30016p3.jpg