tavasz.már megint.avagy.

'Akinek ennie sincs mit, mégis virágot vásárol, az költő.'

Szóval a tavasz igazából egy hullámvasút... a legérzelmesebb hónap... az a hónap, amikor az ember egyben küzd, egyben próbál együtt élni az érzelmeivel. Már akinek vannak...

Viszont, vannak olyan dolgok, amik tények, amik ellen az érzelmeinkkel együtt kell élnünk. Mint például: nem én vagyok a világ legempatikusabb embere, nem én vagyok a világ legjobb nője, mint ahogy nem is én vagyok  a világ legokosabb embere és vannak páran a rangsorban felettem. 

Persze ezeket mind abból születnek, hogy mind más és más emberek vagyunk, más és más véleményekkel, de a tényekkel és azzal, hogy mások másképp gondolják együtt kell élni, vagyis meg kell tanulni együtt élni. Egyben koncentrálni arra a dologra, ami fontos nekünk. Például, hogy mához cca. egy hétre lesz egy éve életem egyik sorsdöntő pontja, melynek ismétlését izgatottan várom...