álmok

tulajdonképpen, miért is ír az ember blogot? amikor kb ez a világ legnagyobb baromsága pl az én esetemben, mert semmi értelmeset nem sikerül összehordanom benne. ha meg sikerül? akkor  a magánéletemet teregetem ki, ami egyrészt "kit érdekel?" másrészt meg lehet csámcsogni.. vagy ez jó? vagy csak úgy lehet tudni kb, hogy mi van? egyébként az emberek99,99999% azt állítja, hogy nincs a világon értelmetlenebb, feleslegesebb, pojácább és felelőtlenebb dolog a blog írásnál! szerintem meg az hülyeség, amit ők csinálnak. pl egy hoddogon, vagy találkán vagy egyéb hasonlóságon leírni, hogy "én egy édes, aranyos 20éves szőkés barnás, zöldes barnás, alacsony kislány vagyok, aki nagyon édesen mosolyog, és szereti a .meg a.és persze a., de a. sőta. nembeszélve a. nemszereti..."

tovább

 (figyelitek, ezt idézem:)), tök menő vagyok! asszem, amúgy Kosztolányi.)

tehát az antibiotikumom dobozán az áll, hogy mellékhatásként érhetnek rémálmok, néha még lidércnyomások is. Nos mivel a lidércnyomások csak

ÉRHETNEK

(természetesen ezt is idéztem), ezért nem értek, csak a rémálmok. pontosabban: kezdetben valóban izzasztó rémálmaim voltak, később szimplán idióta katyvasszá váltak, amiket reggel megfejtésképp kicsit lehámoztam, hogy legalább a lényeg megmaradjon. ( természetesen álmonként megannyival és megannyival több szereplő szerepelt, de a halál emlékszik már arra a körülbelül egy évfolyamnyi(140-150)mellékszereplőre.

legutóbbi álmom fő történése az volt, hogy Dorka meg Bazsi eljöttek hozzánk, kigazolták a ház udvarát és beültették fűvel..

persze ez semmi, az előző gigaházipartymhoz képest, ahol almás jägert iszogattunk, ami nem ízlett Lajosnak(!) Dorkának meg igen(!), és Bogdán meg hozott pici leddel világító plasztik bogárkákat! (bogarakkal ma is álmodtam..:()

ki az  a hülye, aki az álmaival fárasztja a méltán kis közönségét???