.egyszerűen..

..-BAZD MEG!-

erre most nyílván sokan azt gondolják, hogy valami nagyon negatív, egyesek biztos azt is, hogy rájuk vonatkozik. és lám mind tévedtek!

Dorka:szia
(14:05) Dorka:ki bassza meg egyszerűen?
(14:05) Rozi- :ó ezt nem lehet elmsélni::
(14:05) Rozi- :ez egy érzés
(14:05) Rozi- :egy olyan igazi BAZMEEEEEEEEEEEEG érzés::
(14:06) Dorka:de nem szól senkinek hanem csak úgy mindenkinek?
(14:06) Dorka:vagy nekem szól?:-O

 

ez a b.m.- a világ legpozítívabb b.m-je, amit láttam, éreztem, voltam.., és ezt a b.m-et nemlehet megmagyarázni, megmutatni, mesterségesen létrehozni. ez a b.m. egy érzés, egy olyan érzés, ami annyira jóó, és annyira titkos, és az ember mégis a világba kiabálná, hogy BAAAAAAAAAAAAAAAAZDD MEEEEEEEEEEEEEEEEEEG! és közben boldogan röhög a markába, hogy hehe úgy se tudjátok!!

Dorka:és ez a bazdmeg?
(14:09) Rozi:igen
(14:09) Dorka:akkor ez pozitív bazdmeg:)
(14:10) Rozi:azz

szóval vannak ilyen bazmegok, meg olyanok is.

 

 

más: és sajnálom, hogy nem lehettem ott, hogy nem örülhettem velük együtt!!