már megint egy új levlistatagság

kicsi félresikerült glamkocka üzenete:
Mt says:
VÁÁÁÁÁÁÁÁÁ:S:S:S:S
Mt says:
gyomorfertőzést kapott a teljes magyar fociválogatott!!!!

     *Pentye(*)     üzenete:
basszameg
     *Pentye(*)     üzenete:
engem is ők fertőztek meg

kicsi félresikerült glamkocka üzenete:
még mindig nem vagy jól?
     *Pentye(*)     üzenete:
hát  a gyomrom nagyon rossz most
     *Pentye(*)     üzenete:
voltam rehggel futni
     *Pentye(*)     üzenete:
és nagyon gyengének érzem magam
kicsi félresikerült glamkocka üzenete:
:S:S
kicsi félresikerült glamkocka üzenete:
de neked legalább nincs este fontos meccsed:D
     *Pentye(*)     üzenete:
nem nekem csak hétvégén lesz
 

kicsi félresikerült glamkocka üzenete:
Mt says:
najó, ápr 1
*Pentye(*)     üzenete:
francba
     *Pentye(*)     üzenete:
de én meg komolyan mondtam