Miért kéne bármit is értenem??

lehet az, hogy valaki egy napra eltűnik az iwiwről? de úgy, hogy másnap, mikor felmegyek, újra ott van az ismerőseim között, és nem jelölt be újra, csak úgy ott van és kész. regisztráció időpontja még mindig 2004, a képei pedig lecsökkennek 1re. az az egy is a ködös albion, szöveg angol, cím, telszám angol, iwiw ország magyar, iwiw város bp. van ennek értelme? és egyáltalán minek van értelme? a tegnapnak volt értelme? volt értelme bemenni egy szar előadásra, amiről cucu elaludt? volt értelme tegnap anyukámmal művelődni? volt értelme spontán 4ismerősnek találkoznia egy metrószerelvényben? és egyáltalán?? Ma van a Föld napja. és mi értelme van annak, hogy ma van a föld napja, ha nem viszek eszternek üres tetrapackos dobozt. annak mi értelme van akkor, h kklubbos vagyok? és ha atesz hétfőn véglegesen is lemond, és edke lesz az új elnök jobb lesz nekem?? a rémálmaimnak sincs értelme. egyszerűen csak úgy vagyok, kevés szabadidővel, sok vággyal ( mozi, jogsi, stb), és olyan vagyok, mint a tavasz, aki most született újjá. Kisgyerek vagyok, és ismerkedem a világgal, ismerkedem azokkal, akiket még nem ismertem eddig, és ismerkedem azokkal, akiknek nem hagytam időt, hogy megismerjenek. és most mosolygok, és tudom, hogy nekem van igazam:D. a rémálmaim pedig inspirálnak..