'Az első impulzus, amely hatást gyakorolt rám, az az volt,...

...hogy vezérigazgató leszek!'


Ma reggel fél nyolcas keléssel még itthon találtam apát, aki az éjjel jött haza. Nagy örömömre bejelentette, elvállalt még1Erdélyi munkát. Hétvégén ha lesz ideje felszedi a parkettát. Azt állította ez a rész a macerásabb, lerakni nem annyira nehéz. De arra már nem lesz ideje. Erősen fontolóra vettem, hogy ezt a részét ez esetben már magam végzem.

Lajos diplomaosztójáról majdnem elkéstem. Fél tízkor egy nő a boráros téren megkérdezte tőlem, hol jár a 4-6os? Felmutattam a hídra. Erre a következő: és hogy lehet oda feljutni? Ajánlom a  helikoptert... Én meg azon agyaltam, mi a gyorsabb2es, vagy a HÉV? a HÉV mellett döntöttem, és ráfáztam. egyetlen vígaszom Dani unokatesóm volt, akivel összefutottam az állomáson.

Lajos diplomaosztója szép volt, büszkék vagyunk rá! És persze várom a képeket!:) Andit nem ismertem fel, de ettől függetlenül minden oké volt!

Folytatásban mobil leadva, cseretelefon megkapva. Nokia... Utálom a nokiákat, de legalább van rajta snake ex2. ééés annyi időt eltöltöttem a Mammutban, hogy egyszerűen nem bírtam ki, megint megnéztem a topánom. és hosszas huzavona után úgy döntöttem, hogy rászánok a zsebpénzemből erre 3990 Ft-ot, és akkor ha valami nem oké, akkor csak magam okolhatom érte a jövőben:P.

A címben megjelenő mondatot Lajos diplomaosztóján tanultan, a jelenkor hazai reklámszakma nagyemberétől. Aki magaa médianememlékszemmilyenvezérigazgató...:D  a lényeg, hogy ő mondta,miután lazán letegezett mindenkit, hogy életfilozófiái vannak. úgyhogy most nekem is azok lesznek. a mai életfilozófiám az, hogy 'jobb lefutni egy edzést végig, mint nem!' LOL.

Végezetül megosztom veletek azt a számot, ami ma 3000-2000-1000 közben az agyamban járt.

ilyenre lehet a jövőben többször is sor fog kerülni.

ilyenre meg nem: