et turne et turne et turne..

A 237821tételből csak egyet tudnék, ha holnap szóbelizni mennék, de mivel holnap nem szóbelizni megyek, ezért csak annyit mondhatok, hogy a jegyzetet nem olvastam végig, és a könyvet se, de amit átfutottam bennük ma, már arra sem emlékszem. Csupán ennyire:

  • ha egy g nyit szétnyitnánk egy egész vidéki teszkót be tudnánk vele csomagolni
  • Farmos és Jászberény közt egészen eltajasodott a talaj
  • A Rózsadombon barna erdőtalaj lenne

Ha mégis megbuknék számos magyarázatom lenne arra is, hogy miért nem tanultam:

  • Egyrészt igazából én nem akartam erre a vizsgára menni, csak a többiek beszéltek rá, és igazából le is akartam jelentkezni, csak a tanár k.korán lezárta a jelentkezést:S
  • Igazából engem ez az anyag annyira de annyira érdekel, és annyira tetszik, hogy ennél mindenképp több időt szeretnék szánni arra hogy megtanuljam (persze akkor sem kizárt, hogy a bukás boritékolható)
  • Meg ugy egyáltalán ma nem hagytak tanulni

Közvetlen Karácsony előtt pedig érdekes de minden évben dejavue érzésem van, mindig ugyanarról írok, hogy elmentem egy vizsgára amire nem tanultam és megbuktam:D Nade sebaj bármi is legyen, már csak pár óra és utánam a vízözön, mert éppen jó kedvem van!!