5. nap

Rezi azt kérte, hogy írjak a blogba, de szerintem ez tök felesleges, mert mostmár úgy se olvas blogot, és úgy se nézi a tőzsdét, meg a kosár meccseket se, mert már csak msn ezik. Egyébként ma meg akartuk hódítani az el Teidét, én visszafordultam, pedig nem voltam messze attól, hogy lássam a gőzölgő kúpot... Egyébként  a többiek se jutottak odáig, pedig a glatt jégen is átvágtattak, de nemtomhány fütyülős emberke visszafütyülte őket. pedig már majdnem elérték a csúcsot. Rezi meg Fanni lejöttek lanovkával. Én visszamentem fél útra Bencéért, Szabi meg utánunk futott. Ma Bence főzött, a besameles csirke fini lett, de a hasábburi nem sült ki. De ez még mindig jobb a szénnéégett rántottsajtomhoz képest. De a rízs áll fini volt, meg a desszert, meg az igazából lávakövön sült sajtom is:D:D.

Holnap reggel8kor kelünk.