"Mindennek rendelt ideje van,

és ideje van az ég alatt minden akaratnak| Ideje van a születésnek, és a meghalásnak...  Ideje van a sírásnak és ideje a nevetésnek, ideje  a jajgatásnak és ideje a szökdelésnek| Ideje van a kövek elhányásának és a kövek egybe gyűjtésének|Ideje az ölelgetésnek és ideje az ölelgetéstől való eltávozásnak... Ideje a hallgatásnak és ideje a szólásnak|Ideje van a szeretetnek, és ideje a gyűlölésnek"

Elbasztam, elbasztam, elbasztam.

És attol függetlenül h elbasztam teszek az egészre. Eddig legalább baromi lelkiismeret furdalás gyötört azért, hogy másoknak problémát okozom, és most meg már, tegyünk ennek a hülyeségnek pontot a végére. Volt egy kósza ötletem szeptemberben... De már más utakon járok... És hiába befolyásolnak mások, még se vagyok óbudai újgazdag közgazdász kölyök,Tápiópéc pedig túl messze van. Kockás nadrágom sincs. Egyszerűen egy vegatatív lénnyé redukálódtam... Ebből a  szar poénból többet nem lehetett kihozni.

 Ezért tehát hallgassatok: