reggel

Megint felkeltem hajnalban ötkor, és csak 6kor tudtam visszaaludni, mint tegnap,de ez más volt.., ennek volt egy hangulata. Arra riadtam fel 5kor, hogy az a poliszacharid, amire gondolok, az nem is poliszacharid, és oligoszacharid se, hanem egy lipid. később rájöttem, h nem is lipid, hanem aminosav. Aztán, mint tegnap is, este és hajnalban is elkezdtem forgolódni. Nem mentem ki wcre. aztán mégis kimentem a szobámból.., de csak hogy vizet merjek a bögrémbe. Esett az eső, tegnap délután óta, szépen csöndben de egyenletesen, és nem állt meg. belemosta magát ugyanúgy az álmomba, mint a többi esemény is. a város teljesen más volt, az emberek mind máshol laktak, utaztam a héven, aztán leszálltam, voltam valami vendéglőben. ilyen turistáknak megcsinált volt.. félig modern, a pincérek meg nem pitykében, és nem is diszmagyarban, hanem egészen pontosan bocskaikabátban szolgáltak ki, onnan elmentünk, és ujra  a megálló, meg  a hév. azt mondták ezek  az utolsó járatok.., lebontják. pedig igazán szép, régi antik vagonok voltak. olyanok, amilyenek igazábol nincsenek is. de nagyon le voltak robbanva, pozdorjái csak ugy porladtak. érthető volt az indok, hogy ledózerolják az egészet... a síneket, az állomásokat, a szerelvényeket. az eső pedig csak esett tovább, szépen csöndben de egyenletesen, és nem állt meg. a duna duzzadt, sárgás zöldes víze egyre csak hömpölygött, a folyó már óriásira nőtte ki magát. vadregényes, vidéki tájakon zötyögtünk. úgy emlékeztem álmodtam már ezzel. Pont ugy utaztam, mint a chihiroba ahogy volt azzal a fekete izével, csak fekete izé nem volt. aztán beértünk a városba. az esőnek volt egyféle ritmusa, olyan mint  a zene, amit hallgatok. Draft:), és Ne Félj a címe. igazi olyan elektronikus techno, el lehet képzelni, ahogy a diszkóban a sztetoszkóp, vagy mi, adott ritmusra világit meg. 'Kelj fel, van kávé tejjel...", és rakhatsz bele C6H12O6-ot...

 

... Láttam egy embert a moszkva téren, sajnos messze volt. messziről ugy nézett ki, mint Warez! :), aztán rájöttem, h nagyon nézhettem, h messziről rájöjjek, hogy mennyire hasonlít, mert bizonyára észrevette. rágyujtott egy cigire, aztán megint babrált valamivel, utána idenézett, elindult, visszanézett, és megfordult.. eltűnt egy oszlop mögött..